fredag 27 november 2009

third time's the charm

idag har allt gått så jävla bajs som bara bajs kan gå.
vi försökte skaffa en telefon, dagen efter thanksgiving, på jordens sämsta target.
jag har aldrig varit med om värre costumer service. två jävla prepaid telefoner med nå jävla b-märke gick vi igenom på en timme. karin fick prata med en kille i telefon, men hon gav den till mig och sa att hon inte fattade något vad han sa. okej tänkte jag, jag kommer fatta. aldrig i helvette. jävla retardation på andra sidan luren. jag bad att få prata med någon som inte sluddrade så jävla mycket, så han kopplade vidare mig.

till slut fick jag gå och hämta en tredje telefon på jordens minst uppstyrda elektronikavdelning. ingen service what so ever. snappade tag i en kille. sen kom det en tjej och avbröt, hon lät trevlig och låtsades vara söt. jag gav henne hitlerface. så hon shutted up.

tredje telfonen gilt. men vafan aldrig har jag varit med om värre. tror vi var där i tre timmar. aldrig mera target..!

sen åkte vi och skulle äta lunch klockan sex på kvällen. karin och jossan fick såklart helt plötsligt inte köpa vin med våra svenska körkort. eftersom det är dagen av all jävla jävlighet. så vi for hem och hämtade passen.

jeff ringde och sa att han och alex höll på att försöka fixa biljetter, för de har redan lovat bort sina fribiljetter.
jag berättade om våran jävliga dag för jeff. han sa att deras också hade varit stressig, lärt sig en helt ny låt samma dag som sista LA-konserten...

jag kände inget hopp. tills telefonen ringer igen. det var alex. han hade fixat vip-biljetter. jag vet inte hur, men gla blev jag.
sen kom karin och jossan till bilen med sex flaskor vin och varsin red abdulla, och en rockstar till jossan. (vi har blivit beroende av energidrycker!!!).

så nu är vi glada igen, trots världens sämsta costumer service. IN YOUR FACE TARGET OCH PAVILLION. det blir tredje gången vi ser bandet ikväll.. hehe, stalkers.

ps. fångarna på fortet i brallan.

hejdåe

1 kommentar:

Bloggintresserade