torsdag 26 november 2009

hönor och andra bönor

alex carapetis. du är den mest musikaliska människa jag tror jag någonsin mött.

åh gud. idag har vi virrat runt som tre yra höns. vi försökte hitta till alex studio med hjälp av hans icket helt tydliga vägbeskrigvning. letandes hamnade vi i ghettot där det var så många hemlösa campare att vi trodde vi hamnat på hultsfredfestivalen.

josefin vägrade ringa på någon sån där pay phone för hon ville inte ha aids, så vi fortsatte bah köra.

till slut hittade vi till studion.

och alex, hur är det möjligt? du är veriveritalant, we liike!

nick och adam var också och spelade in, men luften var inte den bästa där inne så vi for ut på nå sånt därnt äventyr och försökte hitta food place.

karin körde fel, men efter lite hitan och ditan så endade vi up på en restaurang in downtown.

då stegade det in tre till bekanta.

vi hade en trevlig middag/formally known as adam's thanksgiving dinner. tack adam.

nu är jag så trött så jag vet inte vad jag skriver längre. snart börjar jag nog hallucinera.

det är kul med folk här. alla vi möter är så.. jag finner inga ord. talanted? mm. och kreativa. och nice. och gillar våran gypsy van. fast kanske mest skrattar åt den. men ändå på ett tummenuppigt sätt.

jaja.

pussohej
/je

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade