lördag 7 november 2009

ghostland observatory

them swedes:
1. bring passport
2. get cell phones
3. write down home address before going in the crowd
4. don't loose visas before getting ticket
5. have a good plan for getting back stage

them others:
1. don't wear high heels for concerts
2. don't expect people to respect your personal bubble when in the front (I HATE YOU PEOPLE SO SO SO MUCH!!! DIE 4EVER!)
3. we do not sell cocain. do we look rich? if so, it is an illusion. we are poor!!!
4. save our address. we wont. so if you want us to leave, keep it so that we know where we're going.

chuck up the duce (that is slang. cool slang. it means peace out... domino, santana and mary taught us that. peace out!)

3 kommentarer:

  1. Hej alla glada back-packers!

    Har kollat in er sida och gud va ni verkar ha kul. Vilka minnen att ta med sig hem. Är ni på resande fot dagens alla timmar? Njut av tiden ni har nu, för den kommer inte tillbaka. Hur många timmar har ni tillbringat i bilen, den verkar ju gå an till det mesta. Lycka till på er livs resa.

    Kramar från Kicki (Jossan vet för det är mammas kompis).

    SvaraRadera
  2. Hej Jossan!

    Jag glömde en sak. Den här dagen är speciell för dig, det vet jag av hela mitt hjärta. Tänker på dig,
    en speciell kram till dig. Kra............m

    SvaraRadera
  3. KICKI!!! HEEJ :)

    Gud vad glad jag blir nu! Hur har du det, och alla andra dar hemma??

    Vad fin du ar som tankte pa mig, vackra manniska!
    Jag tande ett ljus fran oss bada i sondags :)

    Vi har det hur bra som helst har borta, och allt har gatt bra hittils. sjukt kul att du kollar bloggen ocksa!

    Alla mina damer halsar sa mycket till dig!!

    puss och massa kramar! OCH krama mamma fran mig nar du traffar henne nasta gang!

    SvaraRadera

Bloggintresserade