onsdag 18 november 2009

ah

vi vaknade pa ett hotellrum idag. en kille med en gammal alkis hy lag bredvid mig och karin. maddie var lost in translation och josefin likasa.

jag (jenni) och karin forsokte slingra oss darifran och sa att vi var tvugna att ga och flytta pa bilen. sa vi gjorde det. vi hade fatt boter. 500 dollar. skoja ba, 53 dollar.

vi flyttade bilen till ett parkeringsgarage. det var svart att hitta for varan van ar sa javla hog sa alla parkeringsvakter skickar vidare oss till andra parkeringsgarage, och till slut ar vi ocksa lost in translation. vi lamnade bilen med nyckeln i och de parkerade bilen at oss till slut.

jag och karin virrade runt i san francisco i typ tva timmar. okej kanske lite mindre men.. vi gick pa utstallningar och forsokte hitta tillbaka till hotellet. till sluuuut hittade vi de stora traportarna, wiie! i lobbyn satt maddie och vantade.

vi gick och at varldens godaste kinesmat och sag genmanipulerad sea food.

nu sitter vi pa hotellet och vantar i lobbyn. jag vill att jossan ska bli aterfunnen sa vi kan kora hem eller nagot. skulle vara nice med en dusch. till och med karin luktar solarium. och da ar det inte bra mina vanner!

igar var vi pa konsert. vaknade fyra pa eftermiddagen efter att vi hade varit ute och kollat pa meteorregnet hela natten. sa det var inte hur najs som helst att vakna och dricka ol till frukost.

vi missade typ hela konserten for vi satt i bilen och pratade sa lange.
pa konserten (julian casablancas, from tha strokes) sa var det massa psykon i publiken. vi stod bredvid en lang blond stolpe som dansade som en struts, och en galen kineskille som ville ha 3 kvadratmeter for sig sjalv. ego. sa jag tryckte mig fram pa annan vag.

efter konserten sa fick jossan ett nummer fran en random guy pa scen. vi ringde numret och ended up pa hans hotel, dar alla i produktionen var. sa vi festade lite langst upp i the nicest suite tror jag. vi at pizza och karin forsokte sno ett morgonrocksband. sa himla pinsam.

nu tar tiden slut.

pusspuss hoppas ni har det bra. vi uppskattar er hemma sa himla mycket, ni ar bast!

2 kommentarer:

  1. Kom och lek med oss i santa barbara!!!

    SvaraRadera
  2. Jag dör för jag är så avundsjuk på er just nu! Sverige är kallt och grått och tråkigt. Jag måste resa snart känner jag. När kommer ni hem?

    SvaraRadera

Bloggintresserade