torsdag 5 november 2009

Väskjakt jakten på väskan




















VART ÄR VÄSKAN???






Karins uppdaterade sin facebookstatus during ett smärre panikartat tillstand

"HALLÅ! jag har ingen mobiltelefon och inget visakort för det har jag tappat och mitt körkort också och jag är i USA och man måste ringa ett jävla nummer. Kan någon, vem som helst ringa och spärra det? och spärra Jennis kort också.. Det här är ett rop på hjälp"

Jenni och karin är alltså utan körkort nu. och pengar.
Men jag har löst det hela nu halå. JAG kör ju!!! YES.
Tagit körkortet och allt. NOT. men spelarollbollnoll

NÄ. Allt löser sig. För vi har Madison, hon kan allt. pennvässaren nar pennan går av, mjölken till chokladen, pricken över alla bokstäver med prickar över.
Och hon pratar svenska snart, jaforfan


ps. Hittelön till hittarn
ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade