fredag 20 november 2009

from jenni

Nu vaknade vi pa ett golv hos Alex. Trummisen. Han körde sista biten hem till Los Angeles igår. Som en galning. Han trodde att jag höll på att få hjärtinfarkt, det gjorde jag också! Men vafasen, vägen är 30 cm från 100 m stup.

Igår natt campade vi i Big Sur. Gjorde en bonfire, drack öl, hade party in the van.
Nelson tyckte att jag körde dit som en snigel. Men fatta hur jävla dryg våran van är att köra nu, känns som att köra en fet vattensäng.

När vi lyssnade på musik kom vi fram till att jag har sett Alex spela förut, Hultsfred 06, Phoenix. Världen är liten. Speciellt musikvärlden.

Vi bor just nu i Hollywood, Melrose.

Ikväll ska vi se de spela igen, och vi får gå före hela kön. Det känns soft.

Nu ska jag duscha för Karin är och hänger över min axel och vill ha datahelsvettet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade