måndag 30 november 2009

jag dog

har aldrig varit sa sketchy orolig. kommer ner till parkeringsgaraget efter att ha kopt mat och dricka. vi har kort ner bilar och rails till ett garage dar man inte far kora in pa kvallen. allt ar chill och gar hur bra som helst. jag och tva tjejer far for oss att aka och kopa mer ol och mat. jag hittar inte mina skor, men vi far andra.

kommer tillbaka femtom minuter senare. vad ser jag om inte femton av mina nya kmpisar pa marken framfor fem polisbilar och karin framfor varan van med handklovar pa. vafan. jag hade inga skor. inget pass. inget korkort. karins pass och visakort i handen.

de satte mig pa bumpern pa en polisbil. en polisbil hade fattmotorstopp, sa det kom annu en polisbil for att jumpstarta den doda bilen.
jag borjade do pa insidan av skratt.
sen satte de mig pa marken bredvid de andra.
jag satt bredvid karin.
vi holl pa att skratta ihjal oss.
inte ratt tidpunkt.

jag latsades att jag inte kunde engelska.

vi klarade oss.
jag vet inte hur.

de trodde karin var pa tunga droger.
de tog jossan mellan bena.

/jen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade