måndag 14 december 2009

Medicinmannen

Igar blev vi helade.
Punktmassage av en riktigt indian. sjukaste jag varit med om
Han bodde med en indianstam tills han var 15 ar, och kvinnorna dar larde honom helande medicinkonst.
Jenni fick dunderdunder massagen och dog yr och trott, sedan fick hon laras sig hur man gor. PAX att alltid blir masserad!
Och nu ar mina ben lika langa igen. nice

/josefin


ps. nu är det jenni som skriver. denne indian, Tristan, blev utvald av medicinmannen i stammen eftersom ledsna människor blev glada av att han lade sina händer på de. från ålder fem har han lärt sig. hans stam bor på botten av grand canyon i ett reservat, han åker tillbaka lite nu och då.
ps2. jag har ett blåmärke på axeln som ser ut som ett sugmärke, och jag visade honom det idag, det är tydligen en blodförstoppning som har blivit bortmasserad och blod har spridit sig till ytan.
ps3. jag frågade om han jobbade med att hela människor, men icket, nej, då försvinner fokuset från att hela, till att tjäna pengar, så en riktig healing måste vara från en spontant generös helare.
ps4. jag är stoked! och han har pressat upp mitt ben till en position jag inte trodde var möjlig. och idag är alla mina leder mycket längre, och det har slutat klicka i ländryggen när jag går. hoppas det håller i sig. jag får jinksa det, för han sa att det inte finns att jinksa, kroppen mår bra av positiv feedback.
ps5. jag är stoked!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Bloggarkiv