lördag 12 december 2009

Alice alice got lost in wonderland, trosorna utochin/salsa i stringen

HEEEEEEEEJ

Jenni sa just att hon har trosorna utochin. jag är lesbisk i henne.

Igår var jenni och kakan sneaky sneaky nannting. Jag fick fan gå på suprise date. en americano sådan.

okej paus.

Jenni fiser. och jag dör. hennes insida har slutat fungera. det svideri näsan. AAAAAAAHhhhh sluta

okej. hejigen.

Iaf, dom hade fixat så att jag blev upphämtad av honom på vårt place on melrose. höh.
Han berättade inte vart vi skulle, utan började bara köra. Efter ett tag sa han "nu är vi framme" och tog med mig på det bästa konstmuseumet. det var gigantiskt. Vi gick tillochmed vilse i en skulptur.
Sedan tog han med mig på en skatefilm premiär i Santa Monica som Greg var med i.
och och, Den var fan löjligt bra.
Alla dom fina var där så vi hängde ett tag efteråt, sedan skjutsade han hem mig och körde sjuukt fort på 6 filig highway i mörkret, jag låtsades att jag var med i Driver, mitt favoritdöda Tvspel.

Tackskaduha för en king kväll.

Väl hemma hittade jag mina två favoriter fulla på golvet. eller jenni. karin var i badrummet med svart tunga, för jenni hade tvingat henne att röka en cigarett.
Vi drack massa voodka, och lekte jenni och karins nya favoritlek ( jag hatar den) SKYPE. " skypa med oss, skypa med OSSS!!!"
Men, dom slutade tillslut och fortsatte med den andra leken. dricka sprit.
Jenni fixade yellowcab på internet (!?) och den var här på 5 röda, och då ville jenno inte följa med längre. Hyfsat lättövertalad var hon ändå, men däckade i taxin, och när vi kliver av utanför Wonderland säger hon bara " nää, detr här går inte, det är fan det sista jag vill" får en slant av mamma Tony och åker hem igen.


Stället är alice in wonderland inspirerat, we like, och det regnade så vi ville bara in in in. Vakten verkade inte superhappy där ute i blötskan. Vid röbandet sa han bara " who invited you?" Då sa jag " i did!" Då skrattade han och blev glad och så gick vi in.

BTW. LA och varelserna som bebor staden är ju ej gjorda för regn. Dom ser ut som rädda kaniner under paraplyn och det regnade fanimej in på klubben också. verkligt!?

Karin och jag dansade på bord och längs väggarna.

paus. HON FES mordfisen IGEN. hon ligger här bredvid. ååååh äckliga unge. du ruttnaaaaaar på insidan

Vi dansade lite till och sedan

väntaPAUS.

IGEN. jag har aldrig känt nått värre.

Karin fortsatte dansa medans jag sittdäckar som en gammal katt i ett hörn.
Stället stänger, vi tackarochbockar och åker hem på efterfest hos våra australiensiska grannar. Dom är bäst i världen, man får tillochmed kokain om man vill. " Beer in the fridge, coke on that plate, help yourself mate"

Dom saknade jenni, så Tony försökte gå upp och väcka henne. mission impossible. believe me i know.

Jag somnade bredvid henne, och karin däckade i garderoben.

Hon kom ut Därifrån NU, aahahaha. ekat nu. kl är 5 här och hon ser ut som ett penntroll. Godmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Bloggarkiv