torsdag 10 december 2009

Las Vegas by the hoe

Från att stå halvsega på ett halvtacky sushi hak till att tony kommer in och säger
" hey guys, let's go to vegas!!!"
till att sitta 8 pers i bilen på 1 timme, till att dricka öl som törstiga biaffrabarn, speciellt vi där bak i skuffen, till att lyssna på fettot spy, till att frysa ihjäl, till anlända till festen i vegas 6 på morgonen då Födelsedagsbarnet Tony tackar och bockar och däckar.

Men vi fortsätter.
Filip aka limmhitler går lös. Jag får en sked faslimmad på tummen och ciggpaket på höger handen. DET VAR INTE KUL ATT GÅ PÅ TOA... med byxdress. Från limmlek till att däcka med karin och vår blomma halvägs in i en kartong. Mys. Till att sova 2 timmar, göra vegas daytime, samla porrkort på stan, garva åt filip och elli, mer bakis människor i ett baksäte får man leta efter.
Från att packa in alla i bilen igen, till att käka middag, ränna runt, erkänna för mig själv att jag är så jävla lycklig, till att hitta hotelrum med 20 sköna möänniskor. Vi alla slutar upp i ett och samma rum, förfestar och har sjukt kul, sedan blir det suddigt. hahah
Limmoride, alla fick plats, den var feet. kolla på när jenni smiter in på stripklubb, festa lös på ceasar's palace, tillbaka på hotellet blir jag sur på alla som däckat, sliter ner de vakna till baren, får storhetsvansinne och bjuder alla på fiftyfifty och öl. Inte nog med det. Jävla neandertalaren ska ju lära mig spela kort på maskin. Vettefan hur mycket jag stoppa i det där hålet, men inga kontanter var då kvar när jag vaknade upp på golvet mellan 2 sängar 4 timmar senare.

Sist ur hotellrummet tillsammans med dyllan var jag, öppnar dörren, hittar tony fnissandes mot väggen, och så hör vi bara ett jävla ångloks buller. Kikar runt knuten, och där står fettot och spyr som en högtrycksmaskin. svettas som en galning, och kan inte prata. hahahha.
Det kommer en äldre par och ställer sig bredvid, och dom måste åka ner med oss i hissen... Resan hem var den finaste. jag och jenni grät till fin musik. bara av lycka. Bästa helgen, skönaste människorna. Vegaslasvegas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Bloggarkiv