söndag 20 december 2009

jag säger det igen, i die.








åh herregud vad jag älskar alla här, jag kommer att sakna allt så sjukt mycket. att sitta i bilen med mina bästa bästa två vänner i hela världen. att inte veta vad som väntar här näst, men ändå veta att det kommer att vara det bästa som har hänt mig. att inse att allt händer av en anledning. att möta vackra vackra underbart underbara människor. att vara med varandra 24 timmar om dygnet. att veta att vi alltid har varandra. att veta att det var så jävla skit från början, för att sedan bli det bästa jag någonsin upplevt. att inte veta vad klockan är. att inte äga en klocka. att inte veta vilken dag det är. att inte känna någon julstämning över huvud taget den 20 december. att älska människor så djupt efter bara några intensiva dagar.

jag saknar det redan.

/jennious

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Bloggarkiv