onsdag 14 oktober 2009

granslandet

Ja, det ar sant... vi har missat planet fran Texas, Dallas till Denver.. Nu sitter jag och Josefin med varsin kaffe fran mcdonalds och vantar pa jenni som ringer Madison. Vi har ingen koll pa tiden.. Jossan undrade nyss varfor klockan var 3.55 och inte 15.55. Da sa jag att det kansker ar for att det har ar pm. och am. Jaha tankte vi da..

Nar vi landade har, (efter ca12timmars resande) blev Jenni saklart stoppad vid tullen.. Jag och jossan slank forbi och fick inte veta var kontapeln med stor mustach fort henne.. Kanske skulle nagon kolla i hennes stjart. Vi blev oroliga.. Filmklipp kommer upp senare. (inte pa stjart).

Vi visste inte vad vi skulle ta oss till och blev ombedda att inte sta ivagen for alla andra sa vi gick och hamtade bagaget.. Jossan kollade vara biljetter och upptackte att planet skulle ga om 5min. HJALP. Men da kom jenni, utan finger i stjarten men vi missade ialla fall planet och nu sitter vi har med gratis internet.

Tjejen pa McDonalds sa att vi sag ut som "sexy vampire s". Da skrattade vi.

Fortsattning foljer. Och var ar Jenni nu? Och vad ar klockan i Sverige? Vi vet ingenting. Ar det natt eller dag? Vi ar i alla fall pigga och alive.. Fast kanske lite trotta.

6 kommentarer:

  1. haha, jag sa ju åt jenni att svara artigt på alla frågorna i tullen!

    SvaraRadera
  2. hahaha ååhh bejbs, missade ni flyget?! hur går allt? /emmablemma

    SvaraRadera
  3. ni är ju roliga...det är tur ni har två mån.på er.jossans mamma.kram

    SvaraRadera
  4. som jossan i barcelona..nästan ;)

    SvaraRadera
  5. Det var det drygaste. och fun. men mest drygt
    och svar JA. Nico, varför alltid jag? jävla flygplan

    SvaraRadera

Bloggintresserade